Ambiance Technology B.V.

markt in Onderdijk

Op vrijdag 20 en zaterdag 21 maart organiseert Stichting Netwerk Roemenië een markt, waarbij de opbrengst gebruikt gaat worden voor o.a. het organiseren van een kinderkamp komende zomer. Een ander deel is voor de transportkosten die men kwijt is aan het vervoeren van hulpgoederen. Het gaat dan voornamelijk om kleding en speelgoed en ook ander materiaal.

kjOok gaan er opnieuw schoolmeubelen mee voor een school in Roemeens Moldavië.
Begin april zal er opnieuw een vrachtwagen in opdracht van de SNR richting Roemenië vertrekken en enige weken later gaat de SNR er zelf achteraan om ter plekke de goederen te verdelen.
De markt die voor bovenstaande doelen wordt gehouden is in de Ankerkerk in Hippolytushoef. Adres Seringenlaan 17
Er zullen zeer diverse dingen verkocht worden, variërend van klein meubilair en huishoudelijke artikelen tot glaswerk, curiosa en Nederlands speelgoed.
Als er mensen zijn die goederen willen inbrengen, dan kan dat op vrijdagochtend gebeuren.
Wel moet men van te voren even overleg plegen of het ook werkelijk op die dag verkoopbaar is.
Naast verkoop van spullen kunt u ook onder het genot van een kop koffie of thee met iets lekkers naar een doorlopende film kijken en kunt u meer informatie over Stichting Netwerk Roemenië krijgen.
De markt vind plaats op vrijdag 20 maart tussen 15 en 21 uur en op zaterdag van 10 tot 16 uur.
Nadere informatie is te verkrijgen op bij fam. Krabbendam, telefoonnummer. 0227592536 of 0647052752.

Overigens zal de SNR ook zondag de 29ste een kraampje hebben. Dorpshuis Westerland en de schietvereniging Westerland organiseren deze dag een markt in het dorpshuis in Westerland. De baten van de kraamverhuur zijn voor de kas van beide verenigingen.
De SNR heeft er een kraampje gehuurd en Titia Lont zal daar met name Nederlands kinderspeelgoed verkopen. Het gaat dan om speelgoed dat is gebracht voor Roemenië maar waarbij of de instructies of het spel zelf enkel met gebruikmaking van de Nederlandse taal gespeeld kan worden.

Graag tot ziens op één van beide markten op 20, 21 0f 29 maart.